Contactgegevens

Telefoon: +31618699503

E-mail: info@tapijtenkelim.nl

Vind je het lastig om een tapijt te beoordelen vanaf een foto en wil je ze ook kunnen voelen? Al onze tapijten zijn te bezichtigen in onze showroom en we vinden het leuk als je langskomt. We helpen je graag om de perfecte keuze te maken.

Showroom / Winkel

Adres :

Facetlaan 49 , 2665 NR Bleiswijk

Openingstijden

MaandagGesloten
Dinsdag10:30 AM - 6:00 PM
Woensdag10:30 AM - 6:00 PM
Donderdag10:30 AM - 6:00 PM
Vrijdag10:30 AM - 6:00 PM
Zaterdag10:30 AM - 6:00 PM
Zondag12:00 PM - 5:00 PM

Veelgestelde vragen (FAQ)

Bestellen

Dat komt omdat wij al onze tapijten groot inkopen, zonder tussenpersonen. Zo krijgen we een betere prijs per tapijt. En omdat we alles rechtstreeks van de knopers importeren, kun je er zeker van zijn dat de kwaliteit altijd van hoog niveau is. Bovendien belonen we het harde werk van de knopers, want het knopen van een tapijt duurt soms wel jaren.
Bestellingen kunnen in onze showroom worden afgehaald. Bij uw bestelling moet u dan de optie afhalen aanklikken en vervolgens wijst alles zicht vanzelf.
Veel mensen vinden het fijn om telefonisch een bestelling te plaatsen en om die reden bieden wij mensen ook die optie. U kunt de producten die u wilt bestellen opzoeken en vervolgens de bestelling telefonisch doorgeven via 0618699503.
U kunt bij Tapijtenkelim op verschillende manieren betalen. In de eerste plaats kunt u kiezen voor iDEAL. Dit is één van de meest gebruikte betaalopties in Nederland. Wilt u het bedrag liever direct overmaken naar onze rekening? Ook dat is gelukkig mogelijk! Dan is het wel van belang om uw bestelnummer te vermelden bij de overboeking. Wilt u liever uw bestelling fysiek plaatsen? Dan kunt u eerst na de showroom komen en daar uw bestelling afrekenen.
U kunt bij ons de bestelling wijzigen mits de bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten. Neem contact op met de klantenservice om de verschillende mogelijkheden te bespreken.

Bestellen

Dat komt omdat wij al onze tapijten groot inkopen, zonder tussenpersonen. Zo krijgen we een betere prijs per tapijt. En omdat we alles rechtstreeks van de knopers importeren, kun je er zeker van zijn dat de kwaliteit altijd van hoog niveau is. Bovendien belonen we het harde werk van de knopers, want het knopen van een tapijt duurt soms wel jaren.
Bestellingen kunnen in onze showroom worden afgehaald. Bij uw bestelling moet u dan de optie afhalen aanklikken en vervolgens wijst alles zicht vanzelf.
Veel mensen vinden het fijn om telefonisch een bestelling te plaatsen en om die reden bieden wij mensen ook die optie. U kunt de producten die u wilt bestellen opzoeken en vervolgens de bestelling telefonisch doorgeven via 0618699503.
U kunt bij Tapijtenkelim op verschillende manieren betalen. In de eerste plaats kunt u kiezen voor iDEAL. Dit is één van de meest gebruikte betaalopties in Nederland. Wilt u het bedrag liever direct overmaken naar onze rekening? Ook dat is gelukkig mogelijk! Dan is het wel van belang om uw bestelnummer te vermelden bij de overboeking. Wilt u liever uw bestelling fysiek plaatsen? Dan kunt u eerst na de showroom komen en daar uw bestelling afrekenen.
U kunt bij ons de bestelling wijzigen mits de bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten. Neem contact op met de klantenservice om de verschillende mogelijkheden te bespreken.

Retour en ruilen

Bent u onverhoopt toch niet tevreden met het tapijt? Dat is geen enkel probleem, want u het product binnen 30 dagen na ontvangst retourneren zonder een reden op te geven. U kunt de bestelling op twee manieren retourneren. Ze kunnen geretourneerd worden via onze showroom of via de pakketdienst.
Wilt u de bestelling retourneren? Dan dient u eerst de retour bij ons aan te melden. Doe dit altijd binnen dertig dagen na ontvangst van de bestelling. Heeft u het verzoek om retour binnen dertig dagen gemeld? Dan heeft u daarna nog de mogelijkheid om het pakket binnen 14 dagen te retourneren. Na ontvangst en goedkeuring van het pakket betalen wij u het volledige aankoopbedrag terug. Het is wel van belang om de bestelling in originele staat en zonder beschadigingen te versturen.
Er zijn gelukkig geen kosten aan verbonden! U kunt het kosteloos retour sturen wanneer het product niet aan uw wensen voldoet. Het is overigens ook mogelijk om uw vloerkleed voor een ander kleed te ruilen. Wilt u graag ruilen? Neem dan contact op via info@tapijtenkelim.nl. U kunt het tapijt ook meenemen naar onze showroom in Bleiswijk. Daar heeft u de mogelijkheid om de kleden in het echt te bekijken.
Tapijtenkelim Facetlaan 49 2665NR Bleiswijk Voeg altijd uw naam of ordernummer aan de verzending toe